Szybka Kolej Miejska w Warszawie - QMS

W trosce o osoby mające trudności w obsłudze strony przygotowaliśmy kilka ułatwień.
W każdej chwili możesz wywołać okno z opcjami za pomocą skrótów.

  • Internet Explorer, Chrome oraz Safari - kombinacja klawiszy Alt + litera c.
  • Firefox - kombinacja klawiszy Alt + Shift + litera c

Możesz również powiększać lub pominiejszać stronę, jeśli czcionka jest dla ciebie zbyt mała.

  • Aby powiększyć widok strony oraz litery skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku + .
  • Aby zmniejszyć widok strony skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz znaku - .
  • Aby przywrócić stronę do oryginalnych rozmiarów skorzystaj z kombinacji klawiszy Ctrl oraz cyfry 0.

Możesz również zmienić kontrast strony. Skorzystaj z przycisków poniżej.



Możesz przełączyć się na tekstową wersję strony.

Jesteś tutaj > Strona główna > O nas > System bezpieczeństwa > QMS

« powrót

QMS

SYSTEM ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - MINIMALNE NORMY JAKOŚCI OBSUGI

Zgodnie z art. 28 Rozporządzenia Nr 1371/2007 Parlamentu Europejskiego i Rady, dotyczącego praw i obowiązków pasażerów w ruchu kolejowym wdrożyliśmy System Zarządzania Jakością. Dla każdego miesiąca będziemy publikowali wskaźniki, które w dużym stopniu charakteryzują jakość wykonywanej usługi.

Będą to:

  • wskaźnik "P" - punktualności kursowania pociągów SKM; Wskaźnik jest stosunkiem liczby odjazdów z przystanków na trasie uznanych jako punktualne do łącznej liczby odjazdów z przystanków na trasie w miesiącu. Jako punktualny traktuje się odjazd, który ma miejsce nie wcześniej niż zakłada rozkład jazdy i nie później niż 5 minut po zaplanowanej rozkładem godzinie.

  • wskaźnik "N" - zawodności kursowania pociągów; Wskaźnik jest stosunkiem liczby półkursów wadliwych do łącznej liczby półkursów rozkładowych w miesiącu. Za półkurs wadliwy uważa się: niewykonany, a przewidziany rozkładem jazdy, wykonany częściowo w stosunku do założeń rozkładowych, wykonany w trakcji pojedynczej półkurs wskazany w rozkładzie do wykonania w trakcji podwójnej, półkurs, w którym opóźnienie przyjazdu do stacji końcowej przekroczyło 30 minut.

Pobierz Wskaźniki Systemu Zarządzania Jakością za 2018 rok (wersja PL)  (ENG)

Pobierz Wskaźniki Systemu Zarządzania Jakością za 2017 rok (wersja PL)  (ENG)

Pobierz Wskaźniki Systemu Zarządzania Jakością za 2016 rok (wersja PL i ENG)




WSKAŹNIKI 2015
ROK MIESIĄCWSKAŹNIK „P” WSKAŹNIK „N” 

2015

 

STYCZEŃ

99,473 %

 0,395 %

LUTY

99,539 %

 0,336 %

MARZEC

99,390 %

 2,112 %

KWIECIEŃ

98,631 %

 3,502 %

MAJ

98,096 %

 2,107 %

CZERWIEC

98,651 %

 2,156 %

LIPIEC

99,349 %

 1,241 %

SIERPIEŃ

99,300 %

 0,886 %

WRZESIEŃ

98,809 %

 2,083 %

PAŹDZIERNIK

98,781 %

 1,037 %

LISTOPAD

99,304 %

 0,040 %

GRUDZIEŃ

99,284 %

 0,383 %


WSKAŹNIKI 2014
ROK MIESIĄCWSKAŹNIK „P” WSKAŹNIK „N” 

2014

 

STYCZEŃ

99,057 %

 2,560 %

LUTY

98,962 %

 7,338 %

MARZEC

99,275 %

 2,000 %

KWIECIEŃ

98,633 %

 2,451 %

MAJ

98,812 %

7,112 %

CZERWIEC

98,633 %

 6,781 %

LIPIEC

98,989 %

2,355 %

SIERPIEŃ

99,255 %

 1,776 %

WRZESIEŃ

98,910 %

 0,601 %

PAŹDZIERNIK

99,253 %

 0,723 %

LISTOPAD

99,128 %

0,744 %

GRUDZIEŃ

99,214 %

 1,880 %


WSKAŹNIKI 2013
ROK MIESIĄCWSKAŹNIK „P” WSKAŹNIK „N” 

2013

 

STYCZEŃ

98,745 %

 0,8284 %

LUTY

99,161 %

 1,7341 %

MARZEC

98,943 %

 1,6250 %

KWIECIEŃ

99,285 %

 1,6022 %

MAJ

98,583 %

 1,8429 %

CZERWIEC

98,531 %

 1,4874 %

LIPIEC

98,944 %

 4,8932 %

SIERPIEŃ

99,109 %

 2,3254 %

WRZESIEŃ

98,969 %

 0,2323 %

PAŹDZIERNIK

98,800 %

 0,5215 %

LISTOPAD

98,972 %

 0,1605 %

GRUDZIEŃ

98,991 %

 2,4329 %


WSKAŹNIKI 2012
ROK MIESIĄCWSKAŹNIK „P” WSKAŹNIK „N” 

2012

 

STYCZEŃ

98,524 %

 8,0785 %

LUTY

97,103 %

 6,12235 %

MARZEC

97,125 %

3,58405  %

KWIECIEŃ

98,236 %

 4,3867 %

MAJ

98,147 %

 4,63065 %

CZERWIEC

98,366 %

5,0275 %

LIPIEC

98,956 %

3,8716 %

SIERPIEŃ

98,888 %

2,65265 %

WRZESIEŃ

98,787 %

4,12145 %

PAŹDZIERNIK

98,938 %

2,8969 %

LISTOPAD

98,980 %

8,0447 %

GRUDZIEŃ

98,746 %

6,87905 %


WSKAŹNIKI 2011
ROKMIESIĄC WSKAŹNIK „P”WSKAŹNIK „N” 
2011

 

STYCZEŃ 97,627% 20,1060 %
LUTY 97,654% 10,8993 %
MARZEC 99,258% 12,8960 %
KWIECIEŃ 99,068% 11,8684 %
MAJ 98,839% 13,4485 %
CZERWIEC 99,053% 6,7271 %
LIPIEC 98,839% 5,2373 %
SIERPIEŃ 98,483% 3,5707 %
WRZESIEŃ 97,847% 4,6801 %
PAŹDZIERNIK 97,768% 5,3528 %
LISTOPAD 98,716% 2,7084 %
GRUDZIEŃ 98,842% 1,5604 %

WSKAŹNIKI 2010
ROK MIESIĄC WSKAŹNIK „P” WSKAŹNIK „N”
2010

STYCZEŃ

brak 10,819%

LUTY

brak 6,907%

MARZEC

99,588% 3,059%

KWIECIEŃ

99,588% 2,091%

MAJ

98,613% 1,178%

CZERWIEC

98,621% 0,787%

LIPIEC

97,788% 0,798%

SIERPIEŃ

99,189% 0,234%

WRZESIEŃ

98,085% 1,608%

PAŹDZIERNIK

97,654% 5,449%

LISTOPAD

99,301% 5,654%

GRUDZIEŃ

97,105% 23,559%

Pobierz:

 
 
 

Masz pytania? Zwróć się do Miejskiego Centrum Kontaktu Warszawa 19115 (24/7)

(22) 19 115

Koszt połączenia z numerem specjalnym (22) 19 115 jest zgodny z taryfą operatora osoby dzwoniącej

Tłumacz migowy Kontakt z tłumaczem migowym online - kliknij aby skorzystać »